donderdag 2 januari 2014

Goede voornemens

2014 is al twee dagen aan de gang dus hoog tijd voor een goede voornemens blog. Allereerst neem ik mij voor, beste lezertjes, om in 2014 mijn avonturen te blijven delen met jullie, dus blijf maar massaal fan en keep reading.

Een sportief voornemen had ik al weggegeven: ik wil dit jaar 10 km kunnen lopen! Dus heel binnenkort starten we met het keep running programma.

Mijn eerste tripje Parijs is al geboekt. Ik kijk er enorm naar uit maar toch hoop ik dit jaar ook op een nieuwe bestemming voor een citytrip. Louanne heeft laten weten dat ze graag eens met een vliegtuig vliegt. Keep travelling dus, wie weet waar ik dit jaar allemaal beland. 

Het kan ook zijn dat dit alles keep on dreaming blijft want eigenlijk feitelijk zou ik met schilderwerken moeten starten. Je merkt het al, niet geheel van harte. Maar daarom noemen we het ook goede voornemens zeker?

Geen opmerkingen: